Ha nehézségei vannak a fizetés feldolgozásával a weboldalunkon, javasoljuk, hogy ellenőrizze a következőket:
-
Érvényes-e a kártyája online vásárlásokhoz?
-
Volt-e stabil internetkapcsolata a fizetési folyamat során?
-
Helyesen töltötte-e ki a kártyaadatokat?
-
Van-e elegendő egyenlege?
-
Engedélyezi-e a kártyája a fizetési folyamatokat más devizában?
Javasoljuk, hogy próbálja meg egy másik böngésző vagy eszköz használatát, válasszon másik kártyát, vagy válasszon más fizetési módot.
Próbálkozhat az alábbi lépésekkel a probléma javítása érdekében:
-
-
Frissítse a böngészőt.
-
Törölje a gyorsítótárat és süti fájlokat.
-
Használjon másik böngészőt.
-
Használjon másik eszközt.
-
Mindig kapni fog egy hibaüzenetet, ha a fizetését nem fogadjuk el a weboldalunkon, kérjük, olvassa el figyelmesen. Ha általános üzenetet kap arról, hogy lépjen kapcsolatba a bankjával, kérjük, tegye meg.
Sajnos nincs lehetőségünk a hitelkártyával kapcsolatos hibák javítására, és ez valami, amit jelenteni kell a bankjának segítségért.